Przejdź do głównej zawartości

Wojskowy zamach stanu 10. 04. 2010 w Warszawie

   pobierz książkę w pdf  ] 

Strona 10 wprowadzenie delegacji do Hangaru nr 21

Komisja Smoleńska  (sejm.gov.pl)

MOJE WSZYSTKIE FILMY 
 pobierz
 książkę w pdf 
SMS  Agnieszki 
Jolanta Wiktoruk - siostra Agnieszki Pogródki-Węcławek, funkcjonariuszki Biura Ochrony Rządu

Zginęło 8 mężczyzn i 1 kobieta . BOR


Uprowadzono Jarosława Kaczyńskiego

Uprowadzenie Lecha Kaczyńskiego na Litwę 8 kwietnia 2o10 skąd nie wrócił  żywy !
========================= Co nie wydarzyło się w Smoleńsku !
Polsko dlaczego mnie zdradziłaś ?  = ?!

zwłoki Lecha Kaczyńskiego powyżej

Dwa miejsca / Dlaczego przenoszono ręcznie /koła / Co tu jest nie tak ?  tutaj tutaj tutaj tutaj ? 102Pięć skrzydeł, każe inne : Godło - Szachownice - Symbole :Przygotowania do spektaklu : Dwa samoloty : Dwa miejsca inscenizacji : Czas :Orędzie : :kiedy ? :mail Ambasady z Warszawy :Węgierskie siły lotnicze PAPA. pytanie brzmi



  Tutaj dowiesz się więcej niż wyjaśni tobie Komisja  d/s wpływów Rosyjskich !!!


to nie ogon Tupolewa / miejsce inscenizacji
===============================================
====================================================
FILM 1 / 2 /
Jestem jaki jestem , nie ma we mnie strachu
Opowiem historię nim trafię do piachu
Zapytaj się Dudy co wie o zamachu
Stańmy więc narodzie o prawdy pospólstwo      
Nim wpadnie ktoś do mnie wesprzeć  samobójstwo
Stary niedźwiedź mocno śpi , Amerykę to wali
Przyjdą mnie zabić  rodacy z innej WSI  a kłamstwo toczy się dalej ! 
Gdy przesłanie jest pasją a Słowem jest Rema.  Polskie wszak  elity godne potępienia. Dziesiątego kwietnia roku pamiętnego banda elit
polskich poszła na całego . Nie będzie nas Lechu uczył demokracji  
 za wolność Europy życiem swym zapłacił.  Senat ,Sejm i Służby  to zbrodnicze ego. Nie śpiewajcie więcej  Hymnu Dąbrowskiego   
Wirtualna Polska nie tylko u Sowy.  Nie znam dnia , godziny.
JA JESTEM gotowy !  Przecinam doczesność jak dżdżownica ziemie.
Rodaków dało zamordować pro Słowiańskie plemię  
-----------------------------------------------------------------------------------
Jestem Głosem historii 96 ofiar zamordowanych w Warszawie.
Przeżyli  Jacek Sasin , Andrzej Duda , Jarosław Kaczyński ,Tomasz Szczegielniak  , Marek Martynowski, Antoni Maciarewicz. Artur Wosztyl.  \ Polskość to nienormalność ! Donald  Tusk 
=========================================================
 ( Moje śledztwo zajęło mi 8 tygodni w 2018 roku )
 Historia  faktami zamknięta . Mój pozew do Prokuratury Krajowej za życia Marka Pasionka 2020 i  2022 : Zupełnie całkowicie sprzeczne podejście do sprawy.
Po otrzymaniu materiału w formie pdf Prokuratura odpisuje tak.
O UPROWADZENIE I ZAMORDOWANIE DELEGACJI SMOLEŃSKIEJ  NA OBSZARZE MIASTA STOŁECZNEGO W WARSZAWA W DNIU 10 04 2010 oraz  UPROWADZENIE PREZYDENTA  z WILNA 08
( napisy końcowe .Film z 8 kwietnia- serwer Litewski )
(zamordowanie Marii Kaczyńskiej + 2  w Pałacu Prezydenckim 9 kwietnia )
================================================= 
 extrememirek@gmail.com / 602 294 326
Stojąc nad grobem  Janusza Kochanowskiego  którego zamordowało Państwo/    Mirosław żochowski / 
 pobierz książkę w pdf 
( Listy pasażerskie i paszportowe WIRTUALNEGO SAMOLOTU  
LOT ZAWIESZONY. TUPOLEW NIE WYSTARTOWAL  Z OKĘCIA
==========================================
    
===================================================
RAP  SMOLEŃSKI / HYMN POLSKI
------------------------------------------------------------------------------------------
Kto ocalał z Wojskowego Zamachu na Okęciu ?
=======================================================

 
 pobierz książkę w pdf 
Fascynujące jest to iż cały świat tkwi świadomie w kłamstwie  i manipulacji !
PASAZERSKIE.  1 - 2 - 3 - Michałowski Dariusz BOR
 -  PASZPORTOWE 1 - 2 Sasin  brak go na pasażerskiej. Czemu przeżył ?
Zofia Kruszyńska Gust  jest na obu listach. FILM  LISTY
=================================  
Zakłamany , zastraszony i uwikłany w mord brata Jarosław Kaczyński
Mówi o zamordowaniu Lecha .Więc nie o katastrofie samolotu.
-------------------------------------------------

Co z tą wiedzą zrobi naród 1/2

-------------------- ogon nie z  rodzimego Tupolewa
SMS  Agnieszki dowiedz się jak powstał

ZORGANIZOWANA GRUPA PRZESTĘPCZA !
=============================================
produkt medialny jako : Katastrofa samolotu
=================================
Kto ocalał z Wojskowego Zamachu na Okęciu 



AM- Antoni Maciarewicz pyta 
TS - Tomasz Szczegielniak odpowiada






======================================Pan minister Jacek Sasin:Ja przybyłem do Smoleńska 9. kwietnia. Poprzedniego dnia przybyłem tam samochodem, około godziny 20 dotarłem na miejsce. Moim zamiarem było jeszcze tego dnia spotkanie się z polskimi służbami, które tam są na miejscu, a przede wszystkim mam na myśli polskie służby dyplomatyczne. I spotkałem się tego dnia wieczorem, jeszcze z ambasadorem Bahrem oraz przedstawicielami polskiej placówki dyplomatycznej w Moskwie======

Największe kłamstwo w historii Polski = zbrodni Katyńskiej w Rosji. 
Z tą różnicą że to Ojczyzna Polska zamordowała swoich obywateli


=================================================
MON  płaci Macirewiczowi za oszustwo oraz wypłaciło tzw
rodzinom Smoleńskim za wymordowanie todaków w Wsrszawie 

HIPOKRYCI ZNAKOMICI




Zamach się zaczyna od Sasina!wiedział iż
-------------------------------
 pobierz książkę w pdf 
JESTEM GŁOSEM 96  - 1 i 2

JESTEM GŁOSEM 96 /3
A -  -   -  
==================================
Warszawskiego mordu wg Krzysztofa Cierpisz
-------------------------------
============================================
Rosjanie i Amerykanie na pierwszym fikcyjnym pogrzebie.
Ostatecznie udział w pogrzebie pary prezydenckiej wzięło 18 delegacji zagranicznych

Tajemnica drugiego pogrzebu prezydenta

Skoro Marta nie widziała zwłok (matki)rodziców. a Jarosław twierdzi  
czy mogło być drugie dno ? Zasadne pytanie

Wyznania Marty Kaczyńskiej są dość wymowne
Pośmiertny wywiad Marii Kaczyńskiej , 
ukazał się tylko jeden dzień.
Chciała bym się dowiedzieć co się stało z moimi rodzicami w jakich okolicznościach zginęli (zostali zamordowani) Bardzo proste zasadnicze pytanie. Zaprzeczenie katastrofy samolotu. Proste . Marta dodaje iż samochody nie dotarły na lotnisko w Smoleńsku.

-----------------------------
8 kwietnia w Wilnie
====================
Moja korespondencja do kancelarii Andrzeja Dudy ,potem przekazana Prokuraturze w Tarnowskich Górach- dotyczyła uprowadzenia Lecha Kaczyńskiego z Wilna 8 kwietnia z udziałem Andrzeja Dudy.
=============================
Pytanie o informacje publiczną na dzień 8 kwietnia z wizyty w Wilnie skierowane do kancelarii Andrzeja Dudy - odpowiedz  brzmiała : 
-  W świetle powyższego waloru, nie ma informacji publicznej wiedza lub odczucia funkcjonariusza publicznego. ( Andrzeja Dudy)
Ponadto, nie jest informacją publiczną ,informacja istniejąca  tylko w pamięci przedstawiciela władzy publicznej , która nie została utrwalona w jakiejkolwiek formie.
Prezydent wychodzi z Parlamentu i nie wraca do Polski
Kącik dla Prezydenta/ szkoda człowieka
To komentuje się samo. Narracja nie potrzebna
Maciarewicz wspiera Dude- posłuchaj co ten. kretyn mówi , wcześniej
Pierwsze i ostatnie OGNIWO  w zamachu na życie Lecha Kaczyńskiego Andrzej Duda - pan obłuda


Duda -pan obłuda na  smyczy /
Szkoda człowieka
Z Litwy 8 kwietnia Lechu nie wrócił do kraju .Duda  tak   2 i 3
======================================================
Jestem  który jestem  nie ma we mnie strachu
Zapytaj Andrzeja co wie o zamachu
Opowiem historię nim trafię do piachu
Stańmy więc narodzie o prawdy pospólstwo
Nim wpadnie ktoś do mnie wesprzeć samobójstwo
Stary niedźwiedź mocno śpi , Amerykę to wali
Mogą mnie zabić rodacy z innej WSI
A kłamstwo toczy się dalej.

------------------------------------------


POPISowy Hymn zdradziecki / wykłady na zamówienie
=================================

Dwa samoloty JAK 40 które w dniu zamachu wystartowały z Okęcia. Jednym lecieli dziennikarze , drugim Sasin i 23 trupy do pokazania w Moskwie
-----------------------------------------------
Serwer  Sejmowy . Czytaj stronę 5 i 10 ale uważnie




Wybierz sobie złom. Teraz wiesz czemu Rosja nie może oddać wraku ? Bo go nie było nie ma  
Dwa Tupolewy xero nad Polskim  niebem w dniach.  8-10 kwietnia . Jeden stał po zamachu na Okęciu. Który ?skoro 101 się rozbił (wirtualnie)  drugi 102 był w Samarze w remoncie  . Wrócił oficjalnie  we wrześniu do Polski. Tusk ląduje 8 kwietnia w Pradze , wiedząc że Lechu nie wróił z Wila w łaśnie 8 kwietnia.
TUSK , OBAMA , MIEDWIEDIEW .PRAGA 8 kwietniaPrezydent spotyka się  Prezydentem a nie premierem.

-------------------------------

Uprowadzono Jarosława Kaczyńskiego

Miałem jednak koncepcję, wynikającą nie z żadnych konkretnych obaw, a tylko z pewnego ogólnego niepokoju, żeby Leszek nie leciał do Smoleńska, ale jechał tam pociągiem z rodzinami katyńskimi. Nie wiem, jaki był stosunek Leszka do tego, odpowiadał na te moje sugestie dość enigmatycznie.
Sprawa rozstrzygnęła się w czwartek, 8 kwietnia, to była chyba rozmowa w szpitalu. Spytałem, czy już się przygotowujesz na wyjazd do Smoleńska, przecież jutro masz jechać.
Odpowiedział: nie mogę, bo muszę jutro lecieć na Litwę. Dlaczego? – pytam. Bo nie zaproszono nas do Pragi (na spotkanie przywódców krajów Europy Środkowo-Wschodniej z Obamą w Pradze, 8 kwietnia.) Nie zaproszono brata, nie zaproszono też Klausa. Prezydent Litwy została zaproszona, ale w geście solidarności nie poleciała, tylko wysłała do Pragi premiera. Muszę polecieć do Wilna jej podziękować – powiedział brat. Ja nie miałem pewności, czy to akurat tego dnia, 8 kwietnia, musi podziękować, ale cóż – na tym stanęło, co wykluczało możliwość jazdy pociągiem z Warszawy do Smoleńska. 
Do dziś sobie wyrzucam i będę sobie wyrzucał do końca życia,  (  czemu nie powstrzymał pierwszego fikcyjnego pogrzebu brata ) że zamiast zrobić piekielną awanturę i wymusić tę podróż pociągiem (nie wiem, czy by się udało, ale może), uznałem, że siła wyższa, trudno…Niemniej obawiałem się zaplanowanego na początek maja lotu do Chicago – właśnie ze względu na samolot. 
Brat jednak poleciał 8 kwietnia czwartek do Wilna. Spotkał się z panią prezydent Grybauskaite. Rozmawiał z nią m.in. o Putinie i Miedwiediewie. Brat opowiadał mi o tym 9 w piątek wieczorem.
-----------------------------------------------------------------------------------------------Andrzej Duda twierdzi iż brata nie bylo 9 w domu .Pałacu Prezydenckim 
Już na miejscu dowiedziałem się, że pan prezydent prof. Lech Kaczyński jest w Belwederze, gdzie przygotowuje się do wystąpienia podczas uroczystości katyńskich ( zatem nie spotkał się z szefem )Z Pałacu pojechałem prosto na Dworzec Centralny. Jeszcze zanim wsiadłem do pociągu, zadzwoniłem do pana prezydenta. To była krótka rzeczowa rozmowa na tematy służbowe.prof. Lech Kaczyński jest w Belwederze, gdzie przygotowuje się do wystąpienia podczas uroczystości katyńskich,,,,,,,Z Pałacu pojechałem prosto na Dworzec Centralny.,,,,,Jeszcze zanim wsiadłem do pociągu, zadzwoniłem do pana prezydenta. To była krótka rzeczowa rozmowa na tematy służbowe.
 ----------------------------------------------------------------------------------------------
Kłamstwo w piątek 9 kwietnia prezydenta Lecha Kaczyńskiego nie było w Polsce. Tak podała prasa i kancelaria prezydenta ! Chyba że telefonicznie. Wówczas dzwonił by zWilna.Więc nie było go w kraju. To jak mógł by 9 jechać pociągiem do Smoleńska z Warszawy. Jak uczynił to Maciarewicz.Uprowadzenie Prezydenta  miało swoje miejsce. Zamachowcy nie byli pewni czy uda się 10 rankiem na lotnisko Okęcie.Dlatego zainscenizowali wyjazd do Wilno.    Następnego dnia z rana wyleciał. Dzwonił, jak zwykle o 6 rano do mnie. Najpierw dzwonił do borowca, który był w szpitalu przy naszej mamie, zapytać o stan jej zdrowia. Stan się już poprawiał. Mama odzyskała przytomność. Później zadzwonił drugi raz po ósmej. Jak się okazało, z samolotu. Miał wtedy już informacje od lekarza po obchodzie w szpitalu. Okazało się, że stan zdrowia mamy rzeczywiście się poprawia. Brat przekazał mi wtedy zalecenie, żebym się przespał, bo się o mnie martwi, że jestem już strasznie tą sytuacją zmęczony.

==============================================================
Trzy maile z Ambasady Amerykańskiej w Warszawie

ORĘDZIE KOMOROWSKIEGO o GODZINIE
 inscenizacji- Wiktor Bater również.
Radosław Sikorski rozmawiał 


Obama u Putina lipiec 2009 Nowo Ogarowo Rosja


USTAWKA MOCARSTW w WARSZAWIE a potem w UKRAINIE
o czym zdradził  Duda  , oraz co i tak nie jest tajemnicą.


Tak uzgadniano zamordowanie delegacji na obszarze NATO , czyli Warszawie /  zwłoki PAPA z Węgier

Jeżeli ciała były zmasakrowane to kto zakładał tabliczki znamionowe ? Robiła to firma S.O.S   Ewa i Piotr Darłowski. Były  agent :wielokropek:
-------------------------------------------------
Na pierwszy fikcyjny pogrzebb Lecha nie dociera 26  krajów natowskich. Z powodu możliwości drugiego ataku terrorystycznego - napisał Krzysztof Cierpisz
Rogalski odniósł się także do insynuacji, że Jarosław Kaczyński uczestniczył w kondukcie żałobnym wiedząc, że w trumnie nie ma ciała jego brata. - Chciałbym temu zaprzeczyć. Na Wawelu leży Lech Kaczyński. Wyraźnie chciałbym to powiedzieć - podkreślił mecenas.


SMS  Agnieszki dowiedz się jak powstał
 ( film  C A - 


Konkluduje. Zatem w Smoleńsku brak zwłok brata.

"Nie miałem wątpliwości, że to Leszek. Po prostu twarz była jego twarzą" - zmusili go do oszustwa. Skoro nie było katastrofy samolotu. Czemu grali prezesem skoro to patriota ? Obarcza oPOzycje .=============================


Kto tak faktycznie widział zwłoki Lecha Kaczyńskiego ?

"Strasznie chciałem zobaczyć jeszcze raz Leszka tak, jak wyglądał za życia. Okazało się, że zabieg kompletnie się nie udał i żegnałem Leszka zupełnie nie do poznania - dodaje Jarosław Kaczyński.

Rogalski odniósł się także do insynuacji, że Jarosław Kaczyński uczestniczył w kondukcie żałobnym wiedząc, że w trumnie nie ma ciała jego brata. - Chciałbym temu zaprzeczyć. Na Wawelu leży Lech Kaczyński. Wyraźnie chciałbym to powiedzieć - podkreślił mecenas.


Okazuje się, że w kilka dni po pogrzebie w krypcie na Wawelu złożono dodatkową trumnę ze szczątkami przywiezionymi z Rosji. "Byliśmy akurat w Pałacu, gdy do bratanicy dotarła wiadomość, że do Polski  przywieziono dalsze szczątki. Byliśmy zaszokowani. Jednak potem nikt mnie nie zawiadomił, kiedy będzie dodatkowy pogrzeb, w każdym razie nic takiego nie pamiętam" - relacjonuje kwietniowe wydarzenia prezes PiS. ,,,,,,


Czemu Lechu nie poleciałby do Rosji ?Był w 2007 z powodu miłości do brata. Lechu  miał spotkać się z Putinem




Lechu startuje na Okęciu i ląduje w Winle 8 kwietnia2010
      ----------------------------------------------
7 kwietnia Tusk ląduje w Smoleńsku
-----------------------------
7 kwietnia ląduje w Warszawie gen Petreuds  ( mózg zamachu)

Oto kolejny dowód iż prezydent  nie wrócił z Wilna .
Prezydent spotyka się  Prezydentem a nie premierem.
Uprowadzono stojącego Tupolewa na Okęciu 10 04 2010

Strona 10 wprowadzenie delegacji do Hangaru nr 21

Komisja Smoleńska 15-12-2010 (sejm.gov.pl)



Lecącego z Wilna JAK 40 z Lechem Kaczyńskim
===========================================


-------------------------------------------------------------------
Kto ocalał z Wojskowego Zamachu na Okęciu 
------------------------------------------------------------------

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Listy pasażerskie i paszportowe

Zamordowanie delegacji Smoleńskiej 1/4   2/4       3/4       4/4    w Warszawie w Hangarze nr 21      Co tu jest nie tak ?  i  tutaj  ?  tutaj  :  tutaj  ?  tutaj  ?  102 Pięć skrzydeł, każe inne : Godło - Szachownice - Symbole : Przygotowania do spoktaklu : Dwa samoloty : Dwa miejsca inscenizacji : Czas : Orędzie : : kiedy ? : mail Ambasady z Warszawy : Węgierskie siły lotnicze PAPA ?!   wprowadzenie delegacji do Hangaru nr 21 https://megadrive.pl/user-file/k7wqubxihqqizrczukut PAPA https://megadrive.pl/user-file/7tolxix9inifvknzjms4 PAPA https://rumble.com/v389o2g-wojsko-ujawnio-tupolew-nie-wystartowa-to-stao-si-w-warszawie-.html Czemy Tupolew nie poleciał do SMOLEŃSKA ? A GDZIE ? https://megadrive.pl/user-file/kzrazfudojjg8hp73rdi Czemu Tupolew  nie wystartował do Smoleńska ?     pobierz   książkę   w pdf  -------------------------------- -agnieszka- - ------------------------------- MOJE WSZYSTKIE FILMY  Kto  ocalał  z Wojskowego Zamachu na Okęciu   pobierz   książkę   w

100 km z Żoną(wózkiem inwalidzkim)

                                   wyniki Fundacja"LepszyŚwiat" Sponsorem biegu               wyniki  Z czasem 21 godzin 37 minut ,pokonaliśmy dystans 100km 700m . 41 okrążeń po 2480m. Regulamin przewidywał pokonanie minimum 100 km. 13 miejsce dla Liliany Żochowskiej.  Kiedy po maratonie ATEŃSKIM z czasem 5godz 52 min , zapragnąłem pobiec z wózkiem dystans 100km, naturalną rzeczą było iż musi to być bieg 24 godzinny. Tylko w takim wymiarze mogę pokonać ten zamierzony dystans.Zapisaliśmy się na zawody. Dzięki sponsorowi fundacji Lepszy Świat z Gliwic , wystartowaliśmy. 19 pazdzernika w Dolinie Trzech Stawów stanęło 120 zawodników. Z wózkiem jedynie my. Turet Team. Wiedziałem iż do mego sportowego menu, potrzebuję właśnie tego wyczynu. Czułem że jestem w stanie tego dokonać. Egzaltacja i pewna metafizyka jaka towarzyszyła mi w trakcie biegu to nieodzowna aplikacja tego sportowego wyczynu. Biegłem zaledwie do 30 kilometra. Potem stwierdz