Przejdź do głównej zawartości

100 km z Żoną(wózkiem inwalidzkim)

             
                    wyniki


Fundacja"LepszyŚwiat"
Sponsorem biegu





             


wyniki
 Z czasem 21 godzin 37 minut ,pokonaliśmy dystans 100km 700m. 41 okrążeń po 2480m. Regulamin przewidywał pokonanie minimum 100 km. 13 miejsce dla Liliany Żochowskiej. 
Kiedy po maratonie ATEŃSKIM z czasem 5godz 52 min , zapragnąłem pobiec z wózkiem dystans 100km, naturalną rzeczą było iż musi to być bieg 24 godzinny. Tylko w takim wymiarze mogę pokonać ten zamierzony dystans.Zapisaliśmy się na zawody. Dzięki sponsorowi fundacji Lepszy Świat z Gliwic , wystartowaliśmy. 19 pazdzernika w Dolinie Trzech Stawów stanęło 120 zawodników. Z wózkiem jedynie my. Turet Team. Wiedziałem iż do mego sportowego menu, potrzebuję właśnie tego wyczynu. Czułem że jestem w stanie tego dokonać. Egzaltacja i pewna metafizyka jaka towarzyszyła mi w trakcie biegu to nieodzowna aplikacja tego sportowego wyczynu. Biegłem zaledwie do 30 kilometra. Potem stwierdziłem że niema powody się zarzynać. Czasu wystarczy a chodzi tylko o dystans 100 km . Fakt iż biegłem bez żadnego przygotowania , niechaj nie będzie podkręcaniem mego heroizmu. Taki jestem .Na 30 letnią karierę mego biegania,, zalicza się około 40 kilka startów w oficjalnych zawodach. Drugi fakt to moje małżeństwo. Gdyby nie ono , dawno przestał bym biegać. Żona daje twarz a ja nogi i intelekt. Zawsze śmieje się moja żona. Lila dzielnie zniosła te 24 godziny biegu. Noc okazała się być w miarę ciepła i bez wietrzna. Nie spaliśmy w ogóle. Dużo jadłem i piłem. Rosół , cocacola , mleko białe i czekoladowe. Oraz kilka innych psychicznych polepszaczy , dało się jednak we znaki.Był lekki kryzys , jednak wiedziałem że nie mogę zejść z trasy,zanim nie wykonam planu . 100km i nic więcej. Magiczna lecz konkretna liczba. Dużo pozytywnej energii od innych zawodników. Wielu znało nas z innych imprez sportowych. Gliwice reprezentowało w sumie 6 osób łącznie z nami. Jestem zadowolony  z tej rywalizacji jaką toczyłem głównie z Zespołem Tourettea. Choroba nie pozwala mi ujarzmić ciała i  utrzymać tempa Niemniej jednak nie daliśmy z Lilką za wygrane. Nie wiem czy taki ponowny wysiłek będzie mi jeszcze kiedyś potrzebny.Ale jak że nie zbadane są wyroki boskie i niezbadane drogi człowieka. Fakt iż jestem pierwszym człowiekiem w Polsce który pokonał dystans 100km z wózkiem niech będzie moją satysfakcją. Lecz na pewno są lepsi, . Skąd jednak wezmą druga tak szaloną babeczkę jak moja Lila. Dziękuję tobie żono iz pomogłaś zralizoać mój sportowy wynik i nasz wspólny sukces !    WYNIKI


foto galeria
Pętla 2480 m. pokonana 41 razy. 
Co dało 100km 700 m

  SUKCES TURET TEAM - strona 8 pdf 





     SUKCES TURET TEAM - strona 8 pdf




W Katowicach na Dolinie Trzech Stawów dn. 19.10.2013, punktualnie o godzinie 10:00 wystartowały VI Mistrzostwa  Polski w Biegu 24 godzinnym. Organizatorem zawodów była Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach wraz z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki i Urzędem Miasta Katowice. Zawodnicy przez równo 24 godziny pokonywali parkową pętle o długości 2448 metrów o nawierzchni asfaltowej.
W biegu wystartowało w sumie 87 zawodników, kobiet i mężczyzn z Polski, a także Ukrainy, Białorusi i Czech. O mistrzostwo Polski walczyło z pośród nich 51 zawodników.
Po kilku okrążeniach bieg się rozciągnął. Ostatecznie do mety następnego dnia do godziny 10:00 biegło jeszcze ok 60 zawodników. Temperatura powietrza w momencie startu w sobotę wynosiła zaledwie 4 stopnie C, przez cały bieg nie było opadów deszczu. Zawodnicy mieli do dyspozycji posiłki, napoje oraz namioty z materacami w których mogli robić sobie przerwy z leżakowaniem.
Bieg był doskonale przygotowany, a prowadził go uznany ultramaratończyk August Jakubik z Rudy Śląskiej (rekordzista Polski w biegu 48 godzinnym)
W biegu potwierdziła się po raz kolejny naukowa teza że wraz ze wzrostem dystansu maleje różnica w wynikach kobiet i mężczyzn. Pierwsze kobiety z pośród wszystkich startujących zajęły  4, 7 i 10 miejsce.
W biegu zwyciężył 33 letni Andrzej Radzikowski z klubu LKS Olymp Błonie z wynikiem 251 kilometrów 113 metrów, na drugim miejscu dobiegł 49 letni Rzechuła Sławomir z KS Sprint Bielsko Biała z wynikiem 222 247 m, trzecie miejsce to 52 letni Szynal Paweł  z LKS Olymp Błonie 206 355 m.
Wśród kobiet pierwsza dobiegła Niwińska Aleksandra reprezentująca AZS AWF Katowice z wynikiem 216 304m. Druga Bereznowska Patrycja również z AZS AWF Katowice z wynikiem 204 295 m. Trzecie miejsce to Szeszko Dorota także z AZS AWF Katowice -199 378m.
                                Dekoracja Face Book

























 WYNIKI

RELACJA - Maratończyk.pl


więcej
WYNIKI
  SUKCES TURET TEAM - strona 8 pdf 

  SUKCES TURET TEAM - strona 8 pdf 

Popularne posty z tego bloga

Wojskowy zamach stanu 10. 04. 2010 w Warszawie

  [    pobierz   książkę   w pdf   ]  Strona 10 wprowadzenie delegacji do Hangaru nr 21 Komisja Smoleńska  (sejm.gov.pl) Czy my się kiedyś dowiemy co się stało ? Uprowadzono Jarosława  https://blogpress.pl/node/9009  dlaczego tak naciskano, żeby Lech Kaczyński był 8 kwietnia na Litwie? Co się działo przed 10.04.10? Co się działo przed 10.04.10? "Dlaczego tak naciskano, żeby Lech Kaczyński był na Litwie?" | Niezalezna.pl FACE BOOK  Mirosław Żochowski 602 294 326 Zamordowanie delegacji Smoleńskiej w Warszawie 1/4 Zamordowanie delegacji  2/4       3/4       4/4    w Warszawie   Krótko o zamordowaniu rodaków na Okęciu Zamordowanie delegacji Smoleńskiej w Warszawie Tajemnica pogrzebów na Wawelu. "To drażliwa sprawa " Wywiad dla służb 1/3⁤ (rumble.com)   Lech Kaczyński miał drugi pogrzeb   Drugi pogrzeb na Wawelu. Otwierano sarkofag Pary Prezydenckiej  10 KWIETNIA 2010R Ostatni tydzień prezydentury Lecha  Ojciec Justyny Moniuszko twierdzi, że córka poleciała dzień wcześn

Listy pasażerskie i paszportowe

Zamordowanie delegacji Smoleńskiej 1/4   2/4       3/4       4/4    w Warszawie w Hangarze nr 21      Co tu jest nie tak ?  i  tutaj  ?  tutaj  :  tutaj  ?  tutaj  ?  102 Pięć skrzydeł, każe inne : Godło - Szachownice - Symbole : Przygotowania do spoktaklu : Dwa samoloty : Dwa miejsca inscenizacji : Czas : Orędzie : : kiedy ? : mail Ambasady z Warszawy : Węgierskie siły lotnicze PAPA ?!   wprowadzenie delegacji do Hangaru nr 21 https://megadrive.pl/user-file/k7wqubxihqqizrczukut PAPA https://megadrive.pl/user-file/7tolxix9inifvknzjms4 PAPA https://rumble.com/v389o2g-wojsko-ujawnio-tupolew-nie-wystartowa-to-stao-si-w-warszawie-.html Czemy Tupolew nie poleciał do SMOLEŃSKA ? A GDZIE ? https://megadrive.pl/user-file/kzrazfudojjg8hp73rdi Czemu Tupolew  nie wystartował do Smoleńska ?     pobierz   książkę   w pdf  -------------------------------- -agnieszka- - ------------------------------- MOJE WSZYSTKIE FILMY  Kto  ocalał  z Wojskowego Zamachu na Okęciu   pobierz   książkę   w